środa, 19 października 2011

Cream Cheese Muffins

Dzisiaj na tapecie przepyszne muffiny z serkiem kremowym, posypane czekoladą :) Przepis znalazłam kiedyś na jakimś blogu kulinarnym. Uwielbiam bardzo robić muffiny, a jeszcze bardziej je jeść, zresztą moja córcia podziela mój entuzjazm muffinami :) ale to możecie zobaczyć poniżej ;)

Składniki:
1/2 szkl. cukru
2 jajka
180 g mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1/4 szkl. mleka
70 g masła

100g serka kremowego( ja akurat nie miałam więc użyłam sera białego zmiksowanego z odrobiną mleka, ale następnym razem użyję np. philadelphi)
1,5 łyżki cukru

groszki czekoladowe( nie miałam, więc pokroiłam gorzką czekoladę w kosteczkę)

Jajka utrzeć z cukrem (1/2 szkl.) na puszystą masę. Wlać letnie mleko i roztopione masło (ostudzone) , lekko wymieszać. Dodać mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia i solą , dokładnie wymieszać. Nałożyć do foremek muffinkowych , na środek położyć po 1 łyżeczce masy serowej (serek wymieszany z cukrem) i posypać groszkami czekoladowymi. Piec w temp. 180 st.C. przez około 20 minut (do lekkiego zarumienienia).

A oto efekty :)


  

1 komentarz:

  1. Jednak wiele prawdy jest w powiedzeniu, że "szczęśliwe dziecko to brudne dziecko". Słodko wygląda Twoja córcia pałaszując muffiny :-)

    OdpowiedzUsuń